۴ پاسخ

من دخترمو بردم دکتر بخاطر کولیک و نفخ شکمش ازش پرسیدم تغذیم چی باشه گفت اصن تغذیه مادر روی نفخ بچه تاثیر نداره هرچی خاستی بخور گفتم گرمیجات چی گفت اونم تاثیر نداره امتحان کردم واقعن تاثیر نداره

همچی میتونی بخوری
فقط ماکارونی نخور چون به شدت نفخ میده
هندونه و خیار کمتر نفخ میدن
شیر هم می‌تونه نفخ بده به بچه هم اگر حساسیت به پروتیین گاوی داشته باشه اذیت میشه لبنیات رو محدود استفاده کن هفته ای دوبار
من اگر اسفناج هم بخورم پسرم اسهال استفراغ میشه بقیه چیزا مشکلی ندارن میتونی بخوری

هیچی نمیخورم بجز مرغ🤣

من ک همش شده گوشت دیگه حالم بهم میخوره😭

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی