چیزای نفاخ و طبع سرد نخور .ملین هم بخور که یبوستنگیری
شما کدوم بیمارستان زایمان کردی دکترت کی بود؟
بنظرم هنوز خیلی چیزی نخور چیزای نفاخ نخور بزار بعد۴۰روزگی شروع کن
تا ۴۰ روزگی رعایت کن
اونم نه بخاطر بچه و کولیکش
بخاطر قوای جسمی خودت
چیزای سرد زیاد نخور هندونه،ماکارونی، خیار، ترشی و ...آب سرد هم همینطور
همههه چی بخور دکتر میگفت اصلا مادر نباید خودشو منع کنه از هیچ ماده خوراکی
آب سرد نخور..
من بعد دوهفته همه چی آروم آروم شروع کردم ب خوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.