۶ پاسخ

چیزای نفاخ و طبع سرد نخور .ملین هم بخور که یبوست‌نگیری
شما کدوم بیمارستان زایمان کردی دکترت کی بود؟

بنظرم هنوز خیلی چیزی نخور چیزای نفاخ نخور بزار بعد۴۰روزگی شروع کن

تا ۴۰ روزگی رعایت کن
اونم نه بخاطر بچه و کولیکش
بخاطر قوای جسمی خودت
چیزای سرد زیاد نخور هندونه،ماکارونی، خیار، ترشی و ...آب سرد هم همینطور

همههه چی بخور دکتر میگفت اصلا مادر نباید خودشو منع کنه از هیچ ماده خوراکی

آب سرد نخور..

من بعد دوهفته همه چی آروم آروم شروع کردم ب خوردن

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان سانیاودیانا مامان سانیاودیانا ۸ ماهگی