۷ پاسخ

بچها چطور بود سزارین؟

وای اره منم اینجوری بودم انگار یهو ی استرسی کل وجودمو میگرف با تپش قلب مخصوصا شب،،،ولی تقریبا تا ۲۰ روزگیش خوب شدم

سلام عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه

بسلامتی عزیزم خوش روزی باشه . منم احساس تپش قلب دارم گاهی وقتا.

یعنی چی قلبت میریزه؟

منم کل تو فکرشم

بسلامتی پاقدمش انشاالله خیر باشه حتما عوارض سزارینه بدن ها فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد