شیرخشک و پوشک و ختنه و رفلاکس

تصویر
۳ پاسخ

انشالله به زودی جشن پایکوبی برای کشورمان میگیریم جبران همه این روزا میشه

من هر سال کلی سبزه سبز میکردم ... امسال از روی بی حوصلگی فقط بخاطر بچه هام یه مشت گندم خیس کردم... اصلا حوصله عید رو ندارم. البته جنگ هم نبود با این گرونی بازار اوضاع بازار فرقی نمی‌کرد.

اینجا که دیگه ازون خیابونهای شب عید و عمو نوروز و تنگ و ماهی و سبزه و ... نیست ،خیابون هارو میبندن
فروشگاه‌ها هفت سین نچیدن هنوز
خدایا شکرت
همش،ازش،میخواستم کمرم خوب شه ،شب عید با بچه ها بریم دوردور
کمرم خداروشکر خوبه ولی اون خیابونا دیگه خبری از شور شب عید و زندگی نیست
بیرون رفتن ها هم با نگرانی کنار اون صورتهای پوشونده و تفنگ بدست،همراهه

سوال های مرتبط

مامان سلنا جونم مامان سلنا جونم ۴ سالگی
مامان آرین و آیسو مامان آرین و آیسو ۴ سالگی