۷ پاسخ

صدای جنگنده ها میاد اما کجا رو زد نفهمیدم من هنوزم هستن لعنتیا تپش قلب گرفتم بخدا

کرج کجارو میزنه الان سه چهارتا زد

😭😭😭

وای چرا مارو نمیبینه 😢😢😭😭بسه دیگ همه چی خو نابود شد

اومد تهران زد نکبت

آره تازه زدن فک کنم میگن یه چندبزنم تا نگران نشن که
نزدیم اعلام حضور میکنن کس کشا😂

🤦🤦

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی