۸ پاسخ

نه بابا مگه الکیه

نه معاینت میکنن دهانه رحم میبینن

تاپیکام ببین گلم🥰😍

نه الکی نیس ک

اولی سزارین باشه دومی هم سزارین اجباری هسی دیگه مجبورن سز کنن

نه اونجا دستگاه هست انقباضاتتو رویت میکنن😂

تهش بستری میکنن وامپول فشار

نه عزیزم اونا زرنگ تر از این حرفان

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری