۱ پاسخ

اینایی که میبینی زخم معده یا درد معده دارن یا ورم معده ... حالت ضعیفش از همین باکتریه به راحتی از طریق بوسه جابه‌جا میشه و بیشتریا دارنش . چی بشه ضعیف بشی عوارضش بزنه بیرون . مثه تبخال

سوال های مرتبط