۶ پاسخ

واسه ما هم همینه، استپ وزنی داره چند ماهه،،، راهش دکتر گوارش رفتنه؟ خیلی نگرانم... 😢

بچه ی منم تقریبا یکساله که وزنش ثابته همه چی ام میخوره غذاشم خوبه دفعم چند روز یکبار داره ولی وزنش بالا نمیره

ای خدا دخترمنم فک کنم اینجوره دکتر چکاب نوشته نبردمش هنوز اینم انگار جذب نداره هرچی میخوره تومدفوع هس 😔😔😔

فقط همینه که میخوره ولی وزن نمیگیره ...یه مشاور به پسر منم همینو گفت البته میخواست محصولاتشو بفروشه ولی به نظرم حرفش دور از منطق نبود ...

وزن نمیگیرن اسهالن‌

یعنی چی
یعنی بچع هرچی میخوره وزن نمیگیره جذب بدنش نمیشه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان دایان مامان مامان دایان ۳ سالگی