خانما برای خونریزی کم از مقعد پماد یا دارویی هست ؟

۲ پاسخ

بستگی داره چ خون ریزی هست -داخلیو باید بری دکتر متخصص -بیرونی پماد آنتنی همورئید

آنتی هموروئید بزن

سوال های مرتبط

مامان شاتوت🧸 مامان شاتوت🧸 هفته سیزدهم بارداری