من تاهالا ندادم میخاستم بپرسم بدیم یا ندیم ؟؟
سنگینه نفخ دارع
منم ۷ ماهگی دادم، بخارپز کردم پوستشو گرفتم، ولی خیلی تلخ بود، در حد سه روز تست بهش دادم. حالا چیه که بخواد همیشگی بخوره خودمم دوست ندارم😀
به نظرم اسیدیه چون من خودم ک میخورم معدم میسوزه
من میدم
نمیدونم مجاز هست یا نه ولی اگرم خواستی بدی کبابی کن پوستش بگیر بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.