هم هفته های من
شمام نفخ دارید؟؟؟
بارداری
فرزند پروری

۸ پاسخ

خیلی زیاد خیلی بده

اییییییی خیلی

من هرچی که بخورم حس ترکیدن بهم دست میده

عزیزم میای گروه تو روبیکا ؟ فقط مامانای کرجی برای اینکه بعد ۱ گهواره قطع میشه اونجا خبرارو‌داشته باشیم

خیلی زیاااد

وای یادش بخیر من امپراطور بادها بودم🤣🤣

آره خیلییی

بللللللللههههههه.

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد