من تیشرت و شورتک ست براش خریدم
یه شلوار لی
یه دونه بیلر
یه دونه تیشرت تک
یه دونه پیراهن دکمه ای آستین کوتاه
یه ست سه تیکه
یه کفش
صندل هنوز واسش نخریدم
اینو خریدم دو دست بلوز و شلوارم زن داداشم براش دوماه پیش خرید
یدونه ام این 😅 البته الان چهارسالشه
هیچی فعلا امروزم بیرون بودم از چیزی خوشم نیومد
من یه کت وشلوارجین زیرشم تیشرته
یدونه این بود
یه شلوار لی زاپدار بخر با یه پیراهن
من هنوز هیچی حتی برا خودمم نخریدم
منم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.