۹ پاسخ

من تیشرت و شورتک ست براش خریدم
یه شلوار لی
یه دونه بیلر
یه دونه تیشرت تک
یه دونه پیراهن دکمه ای آستین کوتاه
یه ست سه تیکه
یه کفش
صندل هنوز واسش نخریدم

اینو خریدم دو دست بلوز و شلوارم زن داداشم براش دوماه پیش خرید

تصویر

یدونه ام این 😅 البته الان چهارسالشه

تصویر

هیچی فعلا امروزم بیرون بودم از چیزی خوشم نیومد

من یه کت وشلوارجین زیرشم تیشرته

یدونه این بود

تصویر

یه شلوار لی زاپدار بخر با یه پیراهن

من هنوز هیچی حتی برا خودمم نخریدم

منم 🥲

سوال های مرتبط