سه تیکه گرفتم براش 2تومن
و لباس خونگی ..
اینم آخریش😁
این🥰
و این
من اینو گرفتم
اینو گرفتم، یدونه هم بیلر جین داره
و این شلوار
شلوار و دورس گرفتم با یه شلوار و پیراهن البته برای شب یلدا گرفته بودم چون بزرگ گرفته بودم عیدم میتونه بپوشه برای بیرون با چندتا رامپر برای تو خونش
الانم امروزم میخوام برم ببینم بیلر چی قشنگه دوباره برای بیرونش بخرم
این بلوز دورس
من ی مدل دیدم ۲ میلیون
شلوار لی و کت لی با تیشرت سفید خیلی خفنه گفتم خودشو ببرم بهتره براش بگیرم
هیچ نخریدم هنوز☹️
منم دیشب اینو گرفتم دو دستم زن داداشم دوماه پیش براش گرفته بود
فعلا همین یدونه تا جمعه برم بازار آستارا
این بیلر رو گرفتم با یه تیشرت شلوار زاپ دار یدونه رامپر سفید
یدونه رامپر لی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.