۱۴ پاسخ

سه تیکه گرفتم براش 2تومن
و لباس خونگی ..

اینم آخریش😁

تصویر

این🥰

تصویر

و این

تصویر

من اینو گرفتم

تصویر

اینو گرفتم، یدونه هم بیلر جین داره

تصویر

و این شلوار

تصویر

شلوار و دورس گرفتم با یه شلوار و پیراهن البته برای شب یلدا گرفته بودم چون بزرگ گرفته بودم عیدم میتونه بپوشه برای بیرون با چندتا رامپر برای تو خونش
الانم امروزم میخوام برم ببینم بیلر چی قشنگه دوباره برای بیرونش بخرم

این بلوز دورس

تصویر

من ی مدل دیدم ۲ میلیون
شلوار لی و کت لی با تیشرت سفید خیلی خفنه گفتم خودشو ببرم بهتره براش بگیرم

هیچ نخریدم هنوز⁦☹️⁩

منم دیشب اینو گرفتم دو دستم زن داداشم دوماه پیش براش گرفته بود

تصویر

فعلا همین یدونه تا جمعه برم بازار آستارا

تصویر

این بیلر رو گرفتم با یه تیشرت شلوار زاپ دار یدونه رامپر سفید
یدونه رامپر لی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی