۷ پاسخ

نه دیابتیا نمیتونن مصرف کنن

من دیابت نوع یک داشتم دکتر گفت نخور ولی چون ۱۴ ساله دارم و بلدم کنترل کنم اومدم خودم خریدم خوردم قندمم کنترل کردم دوز دارو رو بردم بالا

اره قند داره دکترم ب من گفت بخاطر قندت نباید بخوری

اره قند داره

خیلی کم داره
کربوهیدرات داره که تبدیل به قند میشه پس میتونه قند رو ببره بالا
بنظرم با دکترت مشورت کن

اره میگن داره

اره قند داره

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری