نه دیابتیا نمیتونن مصرف کنن
من دیابت نوع یک داشتم دکتر گفت نخور ولی چون ۱۴ ساله دارم و بلدم کنترل کنم اومدم خودم خریدم خوردم قندمم کنترل کردم دوز دارو رو بردم بالا
اره قند داره دکترم ب من گفت بخاطر قندت نباید بخوری
اره قند داره
خیلی کم داره
کربوهیدرات داره که تبدیل به قند میشه پس میتونه قند رو ببره بالا
بنظرم با دکترت مشورت کن
اره میگن داره
اره قند داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.