لیدی میل ویتامین داره قند نداره
من ۲۸ هفته کامل وزنش ۱۳۰۰ بود گفت تپله فرستاد ازمایش دیابت و دکتر غدد
لییدی میل قندتو میبره بالا
برا من ۲۸ هفته وزنش ۱۱۰۰, مولتی ویتامین هم بهم نداده، میگه خوبه ، اندازه خودش وزن میگیره
وزنش خوب بود دیگه
من ۲۹ هفته و ۶ روز ۱۵۰۰. بود دکترمگفت خوبه نرماله نه تپل خوبه نه لاغر بچه باید عادی باشه
بنظرم تغذیه عادی داشته باش
دکترم میگعت همون خبوبات و پروتئن و شیر موز خوبع
خوب بوده ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.