۶ پاسخ

لیدی میل ویتامین داره قند نداره

من ۲۸ هفته کامل وزنش ۱۳۰۰ بود گفت تپله فرستاد ازمایش دیابت و دکتر غدد

لییدی میل قندتو میبره بالا

برا من ۲۸ هفته وزنش ۱۱۰۰, مولتی ویتامین هم بهم نداده، میگه خوبه ، اندازه خودش وزن میگیره

وزنش خوب بود دیگه
من ۲۹ هفته و ۶ روز ۱۵۰۰. بود دکترم‌گفت خوبه نرماله نه تپل خوبه نه لاغر بچه باید عادی باشه
بنظرم تغذیه عادی داشته باش
دکترم میگعت همون خبوبات و پروتئن و شیر موز خوبع

خوب بوده ک

سوال های مرتبط