منمهفته شما بودمهمشپشت همعطسه میزدم
اره بخاطر هوای بهاریه ... حساسیته
اره اوایل بارداری منم اینجوری بودم
به این فک میکردم بچه ای هم ک تازه بدنیا میاد همینجوری زیادعطسه میکنه😍
حساسیت ندارید چون بهاره منم همین جوریم
واای منم از اول بارداری اینجور شدم نمیدونم چرا🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.