خانما من خیلی عطسه میکنم سرماهم نخوردم طبیعیه ؟

۵ پاسخ

منم‌هفته شما بودم‌همش‌پشت هم‌عطسه میزدم

اره بخاطر هوای بهاریه ... حساسیته

اره اوایل بارداری منم اینجوری بودم
به این فک میکردم بچه ای هم ک تازه بدنیا میاد همینجوری زیادعطسه میکنه😍

حساسیت ندارید چون بهاره منم همین جوریم

واای منم از اول بارداری اینجور شدم نمیدونم چرا🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نارگیل🥥🤍 مامان نارگیل🥥🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته یازدهم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری