طبیعیه من روزی 20بار عطسه میکنم شایدم بیشتر 🫤😂

۸ پاسخ

اره منم تا اخر چهار ماه داشتم

آلرژی فصل بهار زیاد چون گرد افشانی هر وقتم میخوای عطسه کنی دستت بزار زیر شیگمت شیگمت بگیر

زوکام هستش خیلی مفیده

عطسه میکنی سعی اروم باشه و با دست شکمتو بگیری

من الرژی ندارم اما دقیقا همین بودم تو هفته شما

منم هستم🥴😂

منم😂فک کنم حساسیت فصلی باشه

بله
منک آلرژی دارم

سوال های مرتبط

مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نارگیل🥥🤍 مامان نارگیل🥥🤍 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری