اره منم تا اخر چهار ماه داشتم
آلرژی فصل بهار زیاد چون گرد افشانی هر وقتم میخوای عطسه کنی دستت بزار زیر شیگمت شیگمت بگیر
زوکام هستش خیلی مفیده
عطسه میکنی سعی اروم باشه و با دست شکمتو بگیری
من الرژی ندارم اما دقیقا همین بودم تو هفته شما
منم هستم🥴😂
منم😂فک کنم حساسیت فصلی باشه
بله
منک آلرژی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.