باید از خاله ها بپرسی که اوستادن😂😂😂بچه من هرچی بلده از خالش یاد گرفته
همه رو به اسم کوچک صدا میکنه
لباش و غنچه میکنه میگ بووس
برامون بوس میفرسته
دختر من از در که وارد میشه با صدای بلند میگه سََََلاااااااامممممم
یا صداش میکنی با ناز میگه بعله
همهرو به اسم کوچیک صدا میکنه
به من میگه منیره😍😂
رقاصیه واسه خودش😍
و ی عالمه کارای دیگه
من به پسرم اسم و فامیلیشو یاد دادم خیلی بامزه میگه
با انگشت اشاره میگم هیس گاهی تکرار میکنه بوسیدنش هم خیلی شیرینه برام
چشمک میزنه ،میگم ماهی شو لباش غنچه میکنه باز و بسته میکنه😅بوس میفرسته ،اخم بلده ،میگم پیر زن شو لب و لوچه سو یه جوری میکنه ،لوس شدن بلده ،الکی گریه کردن بلده،اینا یادمه
والا از باباش یاد گرفته میاد میگه شق مثلا میزنه با دستاش تند تند بوس میفرسته با تفنگ بهش شلیک می کنیم ادای افتادن در میاره میگه آخ
مثلا مث پیر مرده راه برو مث حاج خانومه راه برو که زیر گلوشو مثلا چادره میگیره خم خم راه میره. یامیگم خودتو لوس کن دستاشو لحالت مشت میذاره زیر چونش سرشو چپو راست میگردونه و لوس میکنه خودشو یا میگیم گریه الکی کن بگو هاپو مرده اونم میگه هاپو مرده با صداگریه میکنه دستاشم میذاره رو صورتش یا حرکات خنده دار تو رقص .یا چشم گذاشتنش که مبره رو دیوار چشم میذاره میشماره:ده نوه یا مثلا شلوغ شده بود صدای شعارارو شنیدع بود از کوچمون میرفت رو میزعسلی دوتادستاشو مشت کرده میارع بالا میگه ددو ددو ده 😂😂بعد لیدری میکنه که شمام باید بگین و خیلی چیرای دیگگگ
بهش یاد دادم میگه عزیزم دوستت دارم
ولی میگه عدیدم دوست دایم
بعد ورزش دادن یاد گرفته کل خانواده رو ب صف میکنه مربی میشه ورزش میده
پسرمن
تفنگ بزن
چشمک بزن
دنده عقب برو
بوس بفرس
سینه بزن
تعجب کن
اینا یادمه
بهش میگم لبوبو چه شکلیه شکل لبوبو میخنده با اون دندوناش🤣🤣🤣
دخترم یاد گرفته انگشت اشاره اش رو میکشه به گلوش.یعنی میکشمت😆😆😂😂ودیگه من زبونمو براش در میارم چشامو.گرد میکنم اونم تکرار.میکنه😅😅😅
من امشب بهش گفتم بگو حیدر خیلی باحال میگه 😂هیچکدوم حیدر نداریم ولی خیلی باحال میگه یا به لهجه خودمون تو اعصبانیت میگیم دِه دِه دِه ب اونم یاد دادم هرموقعه باباش اذیتش میکنه میگه ممخ(ممد) د د د😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.