۵ پاسخ

منم پرچرب میدم چون وزن دخترم کمه

کم چرب انگار مزه اب میده ، خوشم نمیاد من خودمم پرچرب میخورم همیشه

من پرچرب ماهشام میدم همیشه عالیه

من هنوز پر چرب میدم

نه صرفا من کم چرب میدم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی