کودک خوب و سالم
وصل نشده ؟ قند شکن خریدید ؟

۷ پاسخ

بابا چه خبره
حالا اینستا نباشه همش چرت و دروغه

خدا لعنتت نکنه😂😂😂

من دارم کار نمیکنه

قیمتها بالاست و بعضیها دارن کلاهبرداری میکنن

نه بابا امروز شوهرم زنگ زده بگیره میگه دو گیگشو میدیم ۱۲۰۰ خب ارزششو نداره اصلا

قشنگ وصل میشه اینستا

با قیمت های نجومی اصلا نمیشه خرید

سوال های مرتبط

مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی