فرزند
شربت
خوب
سالم

۲ پاسخ

اصلا سمت طوسی و سرمه ای نرو
بهترین رنگ که همیشه ام مده کرم هستش.

البته من باشم رنگ لاکی میخرم
قرمز❤️🌶️
همین مدلا که تازه اومده
اصالت ایرانی بودن داره😍

💚💚💚💚💚💚💚

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی
مامان نرگس 🍑 مامان نرگس 🍑 ۴ سالگی