۷ پاسخ

منو لایک کن گلم بعدا جوابارو‌ ببینم

من تدریجی گرفتم خیلی راضی بودپسرم فقط شیر خودم رو میخورد به شدت هم وابسته بودمن تقریبا ۱۴روز طول کشید ۴ روز اول از ساعت ۹ صبح تا ۲ بهش شیر ندادم ۴ روز بعدی پنج ساعت اضافه کردم ینی از ۹ تا ۷ عصر نمیدادم بقیه ساعتا ازاد بود بهش شیر میدادم ۴ روز سوم از ۹ تا ۱ شب ندادم بعدش ۲ شب ففط بهش شیر شب دادم دیگ بعدش کلا قطع گردم
بهترین چیزی که داشت سینه هام سفت نشدن درد بیان چون کم کم شیرم کم شد
هم اینکه پسرم به شدت وابسته بود اگه یه دفعه قطع میکردم خیلی اذیت میشد

گناه داره باتلخک نگیرین اول فقط یکی ازسینه هاتو بهش بده اونی که بهش نمیدیواگه سفت شدودردگرفت بعد۳روز شب توخواب بهش بده ودیگه نده .بعدطول روز بهش شیرنده فقط شب وکم کم حجم شیردادنوکم کن .بعدوقتی ازشیربگیرکه دندون نداشته باشه مریض نباشه وخودت هم حال روحی روانیت خوب باشه که حوصله داشته باشی

من با چسب زخم ک رژلب دارم میگیرم امروز روز چهارم بود و تاالان خیلی سخت بوده چون پسرم خیلی وابسته بود دم ب دیقه اویزونم بود

من امروز از ساعت 10صبح بهش ندادم تا تقریبا 10شب رژ زدم ب سینم هرچی اومد نگاش می‌کرد میرفت غذا خوب باش دادم بيسکوئيت دادم شیر گاو دادم ولی ده به بعد دیگه زد زیر گریه با هیچی آروم نشد به حدی ک خودشو پرت می‌کرد سرش خورد زمین دیگه ده به بعد تاالان 3بار دادم تا خوابید. شوهرم میگه کم کم قطعش کن مث امروز روزا نده شبا بده بعد شبم هی ب مرور کم کن تا قطع بشه یهو اصلا نمیشه بگیری

اول شیر روزانرو کم کمتر کن بعد شب

من با تلخک گرفتم..

سوال های مرتبط