۹ پاسخ

دو هفته میشه کلا نمیخوره دیگه
یه دفعه کلا پستونک هارو از جلو چشمش برداشتم و نشون ندادم
الان دیگه یادش رفته

من نه ماهگی دیدم داره هی موقع خواب از دهنش در میاره کلا گرفتم بهونه هم نگرفت چون کوچولو بود

من تازه گرفتم روزا معمولا نمی‌خورد فقط برا خواب ولی خیلی برا خواب وابسته پستونک بود ده شب ب سختی و ناله خوابید الانم باز دیر می‌خوابه ولی دیگه عادت کرده

من پسرم خیلی وابسته بود یکسال و ۴ ماهش بود پستونکشو قیچی کردم گفتم خراب شده بدیم اقا ببره خلاصه گزاشتمش رو پام خوابید تو خواب یکم نق زد تو طول روز هم دوبار دنبالش گشت شب هم دنبالش بود گفتم اقا برده نیست، دیگه خوابید سراغشم نگرفت

من هنوز نگرفتم فعلا هم عجله ای ندارم

من نگرفتم هنوز قصد هم ندارم
این سن دندون درمیان واکسن هست بنظرم بی قراری زیاده
ی روز از صبح ندادم بهش رفتیم شب فروشگاه ی بچه با پستونک بود انقد پسرم جیغ زد ب زور آرومش کردیم رفتیم خونه تا پستونک ندادم نخوابید دیدم داره اذیت میشه

من اول از جلو چشمش برداشتمش و فقط موقع خواب دادم بعد کم کم خودش فراموش کرد دیگه نخواست

شبا اول بگیرم یا روزا؟شبا دنبالش نمیگشت ؟ چون اگه ندم شبا نمیدونم چکا میکنه

دو روز طول کشید تا ترک کاملش از جلو چشماش برداشتم اول به حداقل رسوندم یکی دو ساعت در روز دادم بعد کامل قطع کردم و بادش رفت این وسط خب دخترمم بی قراری میکرد که کنترل میکردم

سوال های مرتبط