۴ پاسخ

برو بگو واست سرم بنویسه تا نزنی خوب نمیشی ویروس جدیده بچه من گرفت ده روز خوب نشد تا زمانی ک سرم زد همونموقع خوب شد

ویروس جدیده برو دکتر

شاید بخاطر رفلاکس، چون اسید معده هم گلو رو داغون میکنه

گلم از داروخانه روتارین بگیر تو ابجوش بریز بخور...برا گلو درد عالیه

سوال های مرتبط