۷ پاسخ

هنوز زوده، بزار الان هرچی نیاز به مکیدن داره سینتو بمکه که هم شیرت زیاد شه هم زود وزن بگیره
حدودا یک ماهه که شد ببین اصلا نیاز به پستونک داره یا نه، بعضی بچه ها نیاز ندارن
بچه هایی که مدام میخوان بمکن حتی وقتی سیر میشن هم هی دهن کج میکنن برای مکیدن و از شدت پری بالا میارن پستونک نیاز دارن
بچه ای که راحت شیرشو میخوره میخوابه نیاز نداره

میخوای چیکار بگیره😶 بعدا باید با مکافات دوباره از پستونک بگیریش

قطره آد بزن

بچها آخرین سونو تو چن هفته انجام میشه لطفا زودتر بگین

ن پسونک دندون بچه رو نا مرطب میکنه

اب قند درست کن پستونک بزن اب قند بکن دهنش

مارکش رو عوض کن
پسر منم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان نلین 🩷 مامان نلین 🩷 ۶ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان ماهلین💓 مامان ماهلین💓 ۱۱ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد