خانما مثبته یا منفی شب گرفتم تستو

تصویر
۲۲ پاسخ

منفی

منفی دیگه

اگه دوست داشتی آزمایش بده
منم هاله میبینم
ایشالا هر چی خیره پیش بیاد برات عزیزم 😍

من سر پسرم چون باید دارو می‌خوردم که باردار شم ، دکتر گفت پریود نشدی ۲ روز بعد بیا آزمایش بده ، چون اگه منفی بود باید روز سوم داروهامو شروع میکردم
با دو سه روز تاخیر آزمایش نشون داد و مثبت بود ، فقط عددش پایین بود که معلوم بود هفتم کمه

نمیدونم چرا هاله میبینم

مثبت هسته

هاله میبینما
احتمالا اوایلشه ک کمرنگه

فردایاپس فرداتکرارکن

هاله داره

یا ابوالفضل 😂😭مبارکه انگار هاله افتاده باز صبح هم یه تست بگیر

حس میکنم هاله افتاده

هاله دارع مثبته

هاله داره انگار یکی دیگ بزن

ماه پیش برای من اینجور شدمنفی بود

مثبته

منفیه

هاله داره انگار

تورو خدا تایپیک منو میخونیید 😭

من هاله میبینم
سر دخترم هاله داشت و باردار بودم

منفی انگار

منفیه

۱۸ هم باید پاک میشدم

سوال های مرتبط

مامان آیگل مامان آیگل ۱ سالگی
مامان یگانه مامان یگانه ۱ سالگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱۰ ماهگی
مامان هارون مامان هارون ۶ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان دلارز🐣🩷 مامان دلارز🐣🩷 ۱ سالگی
مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر ۱۵ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان امیرعلی و دخملی مامان امیرعلی و دخملی ۱ سالگی
مامان نفس و امیر علی مامان نفس و امیر علی ۱ سالگی