۳ پاسخ

منم خیلی آب دهنش می‌ریزه بهش میگم شیر آب خرابه😂

دختر منم خیلی اب دهنش میاد از دو ماهگی
دیگه همیشه پیشبند داره چون لباسش هیس میشه
بردم دکتر گفت تا یک سالگی طبیعیه

طبیعیع

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان مادرفسقلی مامان مادرفسقلی ۴ ماهگی