من الان اگ بشینم رو ایرانی اول ک دیگه بلند شدن عذاااابه برام پاهامم سر میشه زانوهام میلرزه . بعدم همش احساس میکنم بچه زیر دلمه و له میشه . دیگ الان دو ماهیه فرنگی استفاده میکنم عاااالیه . ایرانی دستمم دیگه نمیرسه
چجوری از توالت ایرانی استفاده میکنید؟ من احساس میکنم نی نی خیلی تحت فشار قرار میگیره. توالت فرنگی که خیلی راحت تره
نه هرجور خودت راحتی
من همش فرنگی استفاده کردم ی بار رفتم ایرانی خیلی سخته برام
به نظر من هرکس از توالت ایرانی استفاده میکنه و اذیت نمیشه خوش به حالشه،من از اول توالت فرنگی عادت کردم واسه این هیچجا نمیتونم برم،الان واسه عید موندم چکار کنم،خونه دوستم دوهفته قبل کم مونده بود عقبکی بی افتم تو چاه
من از روز اول بارداریم چون چند ماهه اولو هماتوم داشتم رو فرنگی نشستم الانم دیگه عادت کردم
نه بابا مهم نیسغ
من فرنگی استفاده میکنم ولی شاید بعضیا راحت نباشن
من که فقط فرنگی استفاده میکنم اصلا نمیتونم ایرانی بشینم
یا خدا فرنگی استفاده کن هی بشینی بلند شی سختت نیست به بچه فشار میاد
من از اول بارداری از توالت ایران استفاده کردم
نه عزیزم مگه دو دهه قبل از ما چیکار میکردن ؟؟
من شخصا اگه مدفوعم رو توالت فرنگی برم بلافاصله شقاق میگیرم و پارگی پیش میاد واسم
مدفوع رو توالت ایرانی میرم ادرار ک روزانه زیاده فرنگی
ابجیم تا روز زایمان همش ایرانی رفت
دخترعموم بالعکس …
من که ایرانی استفاده کردم هم این بار هم بارداری قبلی
من تا الان از دشویی فرنگی استفاده نکردم خوشمم نمیاد ولی مامانم میگه پاهات واریس میزنه ی موقع🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.