بعدا میبری عزیزم الان دعا کن آینده اش روشن باشه این مهم تره
الان واقعا این مسائل اولویت و دغدغه نباید باشه مهم نجات از این مهلکه هست
دخترمنم ۱۱ اسفند تولدش بود نگرفتیم
دختر من تولدش۲۸اسفنده انقد که هی گفتن شاید جنگ بشه من اوایل بهمن بردمش اتلیه الانم یه کیک کوچیک میگیرم براش یه تولد۴نفره براش میگیرم
دختر منم امروز تولدش بود
گذاشتم برا بعد عید انشالله با اینده ای روشن
پسر منم چند روز پیش تولدش بود تازه فردای تولدش موشک خورد کنار خونمون دیگه کلا همه چی یادم رفت الان شما گفتی دوباره یادم افتاد تولد این طفلی بود🤣
امروزم تولد دختر من بود خواهرشوهرمو مادر شوهرمینا اینجا بودن شام دادم یه کیکم خریدم فعلا تا ببینیم اوضاع چطور میشه میخواستم ببرم اتلیه که اونم میترسم
خب ی کیک میگرفتی تولد میگیرفنید تو خونه
عزیزم☹️
منم احتمالا همینم، خیلی ها مثل ما هستند، ایشالا به زودی در روزهای روشن ایران تولدشون رو جشن میگیریم
اشکال نداره ، منم گذاشتم برا بعد عید که اوضاع بهتر بشه انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.