۷ پاسخ

خاهر ۳۰ سانت رشد داشته
تازه میگن تو یکسال اول ۲۵ سانت باید داشته باشه قره پسرت ک نرمال پسره منم ۷۶ بود

خیلی به حرفای بهداشت اهمیت نده 😁
ژنتیک خیلی مهمتر از حرفای بهداشته

بهداشت حرف زیاد میزنخ

زر زده خیلیم خوبه

حرف بهداشتو ببخیال خواهر ایده الش اینه ک نسبت به قدتولد۲۵سانت اضاف شه حالایسریا باتوجه به ژنتیک اینافرق میکنه یابیشتر یاکمتر

چرت گفته دخترمنم ۷۵بود بهداشت گفت تو دسته قد بلنداس.تازه میگی تولدش۴۵بوده

قد تا یکسالگی نسبت ب تولد باید حداقل ۲۵ سانت رشد داشته باشه نگران نباش

سوال های مرتبط