۱۰ پاسخ

بهداشتو زیاد به نظراتش توجه نکن دکترش ببین چی میگه

میانگین باید دخترا ۷۵ باشن
بهداشت حرف الکی زیاد میزنه
ولی درکل مهم اینه که رشدش روی نمودار باشه و متوقف نشده باشه

خوبه عزیزم چرت گفته

قد ۸۱

دختر من ۷۷ بود گفت خوبه
۲۵ سانت از قد تولد بیشتر باشه خوبه

پسر من80بود
وزنشم۹۷٠٠

ولش کن بهداشتو
دیگه توی این سن قد ژنیتکه

۸۱ بود
ولی برای دختر شما هم خیلی خوب بوده

بهداشت رو ول کن باباااا

پسر من ۷۸/۵ قد ۱۰ وزن

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱ سالگی