وزن بچه باید سه برابر موقع تولد باشه.
دکتر دختر من گفت باید ۸و۹۰۰ باشه یه سالگی البته تولد ۳و۱۰۰ بود
11و نیم بود قد 80
۱۰ و نیم کیلو تولد ۳۳۰۰ بود گفتن خوبه
۱۱.۷۰۰ بود وزن تولدش ۲۷۰۰.البته ۱۲ بود مریض شده بود وزن کم کرد
ریز جسه ان دیگ دختر منم کمه وزنش
من چون دخترم دنیا اومدنی ۲۷۰۰بود توی یک سالگیش ۹۶۰۰بود گفت خوبه
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
من وزن ۹۵۰۰ وزن تولد ۲۸۰۰.بردم متخصص چکاپ دادم اهن و زینکش پایین بود دارو شروع کردم
والله بچه ها همه لاغر ریز میزه نمیدونم چرا درست نمیخورن نمیخوابن پسر منم همینه😔
دختر من ۷۶ با وزن ۱۰ که تودوماه ی کیلو هم کم شده بود امروز میبرمش دکترش بازم لاغرشده از اون ماه
۸ و نیم بود گفت خوبه وزن تولدشم ۲۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.