۸ پاسخ

عکسشو بده

عزیزم بچه ها مردمک چشمشون چون یکم بزرگه اینجوری دیده میشه
بچه سالمه بیخودی خودتو نگران نکن

مگه مشکلیه کوچیک بزرگ باشه؟
چشم دختر من چند پقت حس میکنم یکیش‌گرد تره یکیش کشیده تر
منم ببرم دکتر؟؟
من فکر کردم مدلشه

اتفاقا منم چشمای پسرمو توی عکس میبینم فکر میکنم فرق دارن ولی مهم اینه وقتی یه سمتو نگاه میکنه چشماش دوتاش همون سمت باشه
الان به نظر من عیچ ایرادی نداره

***عکسشم برا مامان محمد راستین گذاشتم😔😔😔😔

درست میشه عزیزم چون کوچیکه اینطوریه میگن ماهیچه های چشمشون هنوز کارشو درست انجام نمیده

انشالله درست میشه عزیزم هنوز خیلی کوچولوعه

عزیزم نگران نباش بیشتر بچه ها وقتی کوچیکن چشم هاشون اون طوری دیده میشه مخصوصا اگه چشم های درشتی داشته باشن ،پسر منم اون طوری بود بردم دکتر گفت چیزی نیست طبیعیه
شمام یه دکتر ببر خیالت راحت شه

سوال های مرتبط