۶ پاسخ

انشالا با دل خوش

۴ روز جلوتر از منی

عزیزم به امید خدا سالمو سلامت میری عمل با جوجت میای خونه منم ۵ عید عملمه سعی کنیم ب چیزای خوب فکر کنیم

یعنی ۳۸ هفته و ۵ روز؟چطور زودتر نیست عملت؟

منم ۲ فروردین سزارین دارم 😉البته اگه زودتر نشه چون شکمم خیلی اومده پایین

انشالله سالم سلامت بچتو بغل میگیرز

سوال های مرتبط