۳ پاسخ

بله هم دردیم😢 و. این روند رشد تا ۲ سالگی هست. اگه بعد دو سالگی بازم اینجوری بمونه دیگه شخصیتش غر غرو حساب میشه وگرنه زیر دوسال عادیه و باید تحمل کنیم😩 حرف میزنه دخترت؟ دختر من وقتی لجبازی میکنه جیغ میزنه

اره همه شون همینن تادلت بخواد جیغ میزنن بیخودی اونم

دختر منم همینطوره باید تحمل کنیم تا ۳ سالگی میگن از سرشون میفته

سوال های مرتبط