بله هم دردیم😢 و. این روند رشد تا ۲ سالگی هست. اگه بعد دو سالگی بازم اینجوری بمونه دیگه شخصیتش غر غرو حساب میشه وگرنه زیر دوسال عادیه و باید تحمل کنیم😩 حرف میزنه دخترت؟ دختر من وقتی لجبازی میکنه جیغ میزنه
اره همه شون همینن تادلت بخواد جیغ میزنن بیخودی اونم
دختر منم همینطوره باید تحمل کنیم تا ۳ سالگی میگن از سرشون میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.