۷ پاسخ

وزنش معمولیه حتی فکر میکنم ایتپ هست
هر دوساعت 60تا

هر سه ساعت ۹۰ تا ی کم میمونه البته

بستگی داره من اپتامیل میدادم تندتند گشنش میشد ولی الان شیرخشک عوض کردم چربه کمتر گشنش میشه هر سه ساعت ۹۰ تا ۱۲۰ میخوره

ببین اصلا الان ساعتی نیست
هروقت گشنه ش بشه گریه می‌کنه حدود ۹۰تا ۱۲۰ سی سی میخوره، تا ماه پیش،شب ها ساعت۱۲میخورد و می‌خوابید تا ۶ اما یک ماه اخیر گاهی دوبار بیدار میشه شیر میخواد، گاهی کلا نمیخوابه، گاهی هم کل شب رو میخوابه، الان اوج به هم ریختگی برنامه نوزاده

هر دوساعت الی 3ساعت 90تا

هردوساعت ۶۰تا حس میکنم کم میخوره

هر دو سه ساعت ۶۰ تا یا ۹۰ تا میدادم
ولی الانم هنوز همون ۹۰ تا رو میخوره به زور🤦‍♀️

سوال های مرتبط