۸ پاسخ

من انجام دادم بک هفته پیش خیلی راضیم مو تا بند سوتین ۷ تومن

من فردا نوبت دارم
شما شیز خودتون میدین؟

حتما پیش کسی برو که کارش مطمئن باشی
من سال ۴۰۲ اولین بار انجام دادم بعد شستشو موهام موج برداشت باز دوباره شستن و مجدد کراتین کردن و من زیاد اطلاعات نداشتم بشدت موهام ریزش گرفت که هنوز از اون ریزش یادم میاد حالت تهوع میگیرم
امسال مهرماه انجام دادم گفتم بعد زایمان افسردگی گرفتم یکم تغییر کنم موهام بلند بود تقریبا دو میلیون و پانصد شد ولی بهم گفت تقریبا چهار سال میمونه بهترین مواد زدم فلان و اینکه آشنا هم بود منم اطمینان کردم ولی متاسفانه بعد شتسشو موهام موج برداشت و حالت خشکی طور بعد یک ماه مجدد برام انجام داد که موج برطرف نشد الآنم موهام یک طرفش اینجوریه و ترسیدم بخوام دوباره انجام بدم چون اینبارم بشدت ریزش گرفت
کراتین خوبه بشرطی که درست انجام بدن
من خیلی دوست دارم و اینبار تم انتخاب کراتین کارم حتما دقت بیشتری میکنم

باید مواد خوب برات بزنن و کراتین کارت حرفه ای باشه وگرنه موهات داغون میشه کراتین صافی داره ولی مورو ب مرور خشک میکنه بهتره پروتئین یا بوتاکس کنی

کراتین نزن پروتئین بزن یا موهات بوتاکس کن عزیزم
کراتین به مرور زمان ریزش مو میگیری ولی اونا تقویتی اگه موهات صاف برای حالت بودن یا تقویت این دو انجام بده البته پروتئین خودش درصد صافی هم داره
خودم کراتین کارم همیشه میگم ولی خوب یسری ها موهاشون وز فنری هزینه هاشون بالا میره میگن کراتین چون صافی بالایی داره
اگرم اصرار بر کراتین نانو بزن

من پروتئین تراپی کردم ۲-۳هفته اس خیلی خوبه

من نانو پروتین کردم حداد ۳ ماه ازش میگذره و تا الان راضیم

من ۳سال پیش انجام دادم نابود شدم پوست سرم کنده شد با یک بار شست و شو موهام برگشت کلی هم‌هزینه کردم آرایشگره قبول نمیکرد که کارش اشتباه بوده . دوباره رفتم جایه دیگه انجام دادم بدک نبود ۶ ماه موندگاری داشت با کلی مراقبت

سوال های مرتبط