۷ پاسخ

من پروتیین کردم راضیم

من خودم کراتین کارم
ببین واقعیت و بهت میگم
چون یه لا مواد میاد رو موهات و اجازه نمیده مو نفس بکشه یکم ریزش میگیری فقط اینکه اگه بخوای فقط شامپو فاقد سولفات استفاده کنی که دوام کراتین حفظ بشه بشدت ریزش مو میگیری چون فاقد سولفات خوب موهارو تمیز نمیکنه باعث میشه چربی رو مو بمونه و کثیفی واسه همین باعث ریزش میشه باید حتما هفته ای یکبار شامپو معمولی بزنی مراقبت‌ خیلی مهمه اگه مراقبت نکنی زود اثرش از بین میره اگه مواد خوب نباشه یا به کف سرت بخوره ریزش شدید میگیری ولی اگه همه چی رعایت بشه و اوکی باشه عالیه من سالیان سالِ خودم موهام کراتینِ اما همه چیو رعایت کردم و خودم چون واسه خودم کراتین میکنم حواسم به همه چی هست ریزشم خیلی خیلی کمه در حد موی معمولی

عزیزم شما گلبول سفید تون بالا بود چیکار کردین

اگه موهات خوبه پر نه کراتین کن ن پروتئین تراپی فقط روغن بزن به موهات اسپری گهره باز کن ماسک مو بنظرم پولی که میخوای بدی کراتین یا پروتئین برو ماسک مو روغن اینچیزارو بخر مناسب به موهات

والا من ۴ سال پیش کراتین کردم ریشه موهام ضیف شد نازک من موهام فر بود پر کف سرم ضخیم بود یبار کراتین کردم ریشه موهام هنوز نابوده درست نشده یک سال پیشم پروتئین تراپی کردم بد نبود فعلا که تو شیردهی همش ریخته تقریبا کچلم تا در بیاد

نکنننننن خواهر من پروتئین تراپی خیلی بهتره ... موهات با کراتین نابود میشه

به من اصلا نساخت نه اصلا ریزش مو ناجوانمردانه گرفتم چندماه هست دکتر میرم پی آر پی میکنم تا دارن بهتر میشن موهام.

سوال های مرتبط