پوشک پوشک .کسی سهام گرفته 🤣🤣😀

#پوشک# شیرخشک#

۱۱ پاسخ

من کشاورزی 240هزار تومن

من کشاورزی ۴۴۵ تومان

ن هنوز ولی واریز کنن تواولین فرصت یه سرویس تمام الماس دیدم اونو میخام بخرم باهاش 😂

خاک برسرا اعلام کردن ک واریزکردیم ولی برامن چیزی نیومده

من ک هنوز ن😂برنامه ریزی های زیادی کردم واسش میخام سرمایه گذاری کنم 😂

نه که خیلی زیاده

مگه سهام ریختن

نمیدونم پیامکش فعال نیست
بانک تجارت ریختن کسی خبر داره؟

کی واریز کردن ؟

اره من

😋😋😋😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی