من کشاورزی 240هزار تومن
من کشاورزی ۴۴۵ تومان
ن هنوز ولی واریز کنن تواولین فرصت یه سرویس تمام الماس دیدم اونو میخام بخرم باهاش 😂
خاک برسرا اعلام کردن ک واریزکردیم ولی برامن چیزی نیومده
من ک هنوز ن😂برنامه ریزی های زیادی کردم واسش میخام سرمایه گذاری کنم 😂
نه که خیلی زیاده
مگه سهام ریختن
نمیدونم پیامکش فعال نیست
بانک تجارت ریختن کسی خبر داره؟
کی واریز کردن ؟
اره من
😋😋😋😋😋😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.