۲ پاسخ

سلام اصلا نده ضرر داره

شربت نده اواخر هفت ماهگی خودش تنظیم میشه پسر من تا هفت ماهگی شبا تا صبح توی تاب تکونش میدادم‌اصلاااا نمیخوابید بعداز هفت ماهگی خوب شد

سوال های مرتبط

مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی