۸ پاسخ

اولین باره تاخیر داری؟

وای چ دلی داری من همون روز موعدم زدم بزن مثبتی توکل کن به خدا

بزن عزیزدلم انشالله که با خبر خوب میای ♥️

میشه تاپیک منو ببینین

بزن خبر بده

بزن ایشالا که مثبتی اگر منفی هم بود باید زودتر پیگیری کنی

اگه پریودت منظم بوده بزنی نشون میده حتما

بلخره ک باید متوجه شی

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد