آزاد ۱۳۰۰
۱۶۰۰ شد
من بدون بیمه ۳تومن دادم واسه هردو
منبا بیمه سونو ۷۵۰ آزمایشگاه مرکزی هم ازمایش دادم اون برا بیمه رایگانه ولی اینو ۳۱۰گرفت
من ۱۳۵۰دادم بعدازبیمه تکمیلی میگیرم ازمایش ۱۱۰۰شداماهیچی ندادم چون تکمیلی داشتم
من رفتم پرسیدم آزاد۸۴۰ گفت
من که رفتم سونو ۱۵۰۰ با بیمه
آزمایشش شد ۱۱۵۰بدون بیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.