۶ پاسخ

من خیلی درد پریودی دارم هفته ۴ ام آیا طبیعیه🤦‍♀
دل زیر دلم درد میکنه حس میکنم پریود میخام شم اینتوری با کمرم 🥹

بله بمن گفت درست بود

به من ۹۶ درصد گفت دختره تو انومالی هم دختر گفت

بله
به منم احتمال ۹۰ درصد گفته بودن پسر و همون شد تو سلفری هم تایید شد

ن فقط انومالی
به من سه بار گفتن دختره پسر شد

بستگی ب دکتر داره من دکترم۱۱ هفتگی گف و همون شد

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌وپنجم بارداری