بچه ها سنو انتی هست چطوره ؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

جنسیت معلوم شد؟

چقد خوشحال شدم که مامان شدی مبارکت باشه عزیزم😍چندماه پیش گفتی پریود شدی الان دیدم خیلی خوشحال شدم😍😍😍😍

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

خوبه دکترش

دکترت کیه بندرعباس

چه جالب ان تی و ضربان قلبش دقیقا مثل نی نی منه . برا منم ان تیم ۱.۹۵ بود دکترم بهم گف خوبه اما یکم بالاتر از میانگینه . میخام برم سلفری بدم . نشون دکترت بده ببین چی میگه. البته من ۱۲ هفته و دو روزم بود رفتم . شما بیشتر از منی . ممکنه اینم تاثیر داشته باشه

خوبه عزیزم منم امروز سونو دارم😍

انتی اوکیه شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرون مامان آرون هفته نوزدهم بارداری
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان نی نی🩷🎉 مامان نی نی🩷🎉 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری