بچه ها انتی من چطوره ؟

تصویر
۶ پاسخ

مگه نمیگن عدد ان تی زیر ۲باید باشه؟؟؟

خوبه
جفتت خلفیه
تو هفته و روز شما انتی تا ۲.۵۰ خوبه

خود دکتر سوتو چی گقت ؟
ان تی فکرکنم یکم‌بالاست ۲.۲
ازمایش دادی؟
معمولا مشکلی نیست
چندسالته؟

خوبه عزیزم خداروشکر
احتمال نداد جنسیتش؟

عدد انتیت بالاس یکم که اصلا استرسشو نداشته باش،ازمایش اوکی بود دکتر بهت میگه نرماله همچی

عزیز عدد ان تی شما ۲و ۲۰ هست؟ دکتر سونو چیزی نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی🩷🎉 مامان نی نی🩷🎉 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💗روناک 💗 مامان 💗روناک 💗 ۱ ماهگی
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین😍🩷 مامان ماهلین😍🩷 ۴ ماهگی
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان النا🩷 مامان النا🩷 ۳ ماهگی