۵ پاسخ

من هنوز شیر چشک مزه نکردم

وزندهی خوبی داره ؟ من میخوام ب پسرم شیر خشک بدم اپتامیل دادم نخورد

اره واسه همین بچه م اسهال میشه چرب تره فکر کنم

من اصلا از شیرخشک. 1 و 2 نخورده بودم ولی 3 رو خوردم ببینم چجوریه اما چون اون یکیارو نچشیده بودم نمیدونم کدوم خوشمزه س😂

آره دیگه کم‌کم خوشمزه تر میشه یارا که اصلا شماره یک دوست نداشت شماره 2 رو بهتر میخورد اما تاحالا سه نگرفتم
همش میگیرم میمونه خراب میشه

سوال های مرتبط