من هنوز شیر چشک مزه نکردم
وزندهی خوبی داره ؟ من میخوام ب پسرم شیر خشک بدم اپتامیل دادم نخورد
اره واسه همین بچه م اسهال میشه چرب تره فکر کنم
من اصلا از شیرخشک. 1 و 2 نخورده بودم ولی 3 رو خوردم ببینم چجوریه اما چون اون یکیارو نچشیده بودم نمیدونم کدوم خوشمزه س😂
آره دیگه کمکم خوشمزه تر میشه یارا که اصلا شماره یک دوست نداشت شماره 2 رو بهتر میخورد اما تاحالا سه نگرفتم
همش میگیرم میمونه خراب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.