تا یکسالگی هست عزیزم هنوز دارو میدم اگر یک روز فراموش کنم ندم نه غذا و شیر میخوره و بالا میاره
دخترم رفلاکس بسیار شدید داره جوری که وزن نمیگیره دارو میدم ولی الان حس میکنم یه هفته اس بهتر شده به مرور بزرگتر که میشه بهتر میشن
هعیی خواهر من هنوزم دارم Ar میدم به بچم
وای نگو 😭پسرمنم داره یعنی تا ۷ ماهگی هست
دختر من رفلاکسش شدید نبود از وقتی غذای کمکی شروع کردم خیلی بهتر شده
چه جوریه رفلاکس ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.