۶ پاسخ

تا یک‌سالگی هست عزیزم هنوز دارو میدم اگر یک روز فراموش کنم ندم نه غذا و شیر میخوره و بالا میاره

دخترم رفلاکس بسیار شدید داره جوری که وزن نمیگیره دارو میدم ولی الان حس میکنم یه هفته اس بهتر شده به مرور بزرگتر که میشه بهتر میشن

هعیی خواهر من هنوزم دارم Ar میدم به بچم

وای نگو 😭پسرمنم داره یعنی تا ۷ ماهگی هست

دختر من رفلاکسش شدید نبود از وقتی غذای کمکی شروع کردم خیلی بهتر شده

چه جوریه رفلاکس ؟

سوال های مرتبط

مامان سوگند مامان سوگند ۱۳ ماهگی