۱۲ پاسخ

اسپره نیواشا بکیر خیلییی خوبه روزی چند لتر اسپری کن قرص اناهیل بخور چرک خشک کنم بخور

منم همینطور بودم عزیزم تا30روزدردداشتم چهل روز که برام شدتمام بخیه هام افتادن الانم بعضی موقع خارش دارم البته دوباررفتم مامایی که خوب شدم توتشت آب ونمک بشین باپتادین خودتوبشورسشواربزن بروعطاری بگویفت می‌خوام مامایی گفت خیلی عالیه دم کن توتشت بزارباکمی اب سردبایدولرم بشه به مدت 20دقیقه بشین توتشت انجام دادم خیلی راضیم

دکترت بهت پماد میره برو دکتر

یه دکتر برو معاینه شی

من پماد تربینافین زدم هم زود خوب شد هم جاش از بین رفت

باد سر چرا
باد ولرم بگیر بخیه هات سرما نخوره

من یه اسپری دارم براخودم خیلی خوب بود بخیه هام خیلی سوزش داشت یبارازاون زدم بهترشدم بعدااسمش برات میفرستم

روغن شتر مرغ اصل یکم پیدا کنی بزنی خوب میشه

طبیعیه منم وقتی زیاد میشستم روی بخیه هام یا راه زیاد میرفتم اینجوری میشد
استراحت کنی خوب میشه سوزشش

باد ملایم سشوار بگیر نه سرد

ن عادیه اگه نخی چیزی اویزون بود ازت اون میشه ک باز شده اگ ن عادیه گلم با سرم شستشو بده عالی میشی

عزیزم آدامس کوهی بگیر خودتو دود کن باهاش سوزش کلا می‌ره از عفونت جلوگیری می‌کنه و باعث میشه بخیه هات زودتر جذب بشه

سوال های مرتبط