اسپره نیواشا بکیر خیلییی خوبه روزی چند لتر اسپری کن قرص اناهیل بخور چرک خشک کنم بخور
منم همینطور بودم عزیزم تا30روزدردداشتم چهل روز که برام شدتمام بخیه هام افتادن الانم بعضی موقع خارش دارم البته دوباررفتم مامایی که خوب شدم توتشت آب ونمک بشین باپتادین خودتوبشورسشواربزن بروعطاری بگویفت میخوام مامایی گفت خیلی عالیه دم کن توتشت بزارباکمی اب سردبایدولرم بشه به مدت 20دقیقه بشین توتشت انجام دادم خیلی راضیم
دکترت بهت پماد میره برو دکتر
یه دکتر برو معاینه شی
من پماد تربینافین زدم هم زود خوب شد هم جاش از بین رفت
باد سر چرا
باد ولرم بگیر بخیه هات سرما نخوره
من یه اسپری دارم براخودم خیلی خوب بود بخیه هام خیلی سوزش داشت یبارازاون زدم بهترشدم بعدااسمش برات میفرستم
روغن شتر مرغ اصل یکم پیدا کنی بزنی خوب میشه
طبیعیه منم وقتی زیاد میشستم روی بخیه هام یا راه زیاد میرفتم اینجوری میشد
استراحت کنی خوب میشه سوزشش
باد ملایم سشوار بگیر نه سرد
ن عادیه اگه نخی چیزی اویزون بود ازت اون میشه ک باز شده اگ ن عادیه گلم با سرم شستشو بده عالی میشی
عزیزم آدامس کوهی بگیر خودتو دود کن باهاش سوزش کلا میره از عفونت جلوگیری میکنه و باعث میشه بخیه هات زودتر جذب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.