۶ پاسخ

وای حرف دل منو گفتی حرص میخورم🤣

حرف دلم رو زدی تاپینگ یه ظرفاییه که تو آشپزخونه رستورانا داخلش مواد غذایی می ذارن😂

حالا بعضیا میگن تایپینگ😑😑

خدا خیرت بده منم خیلی حساسم ! یعنی چی بعضی ها کلمات رو یاد ندارن ؟ یا میاد میگه بچم جیش بد نکرده میگم خدایا جیش بد چیه ؟ مگه جیش خوب هم داریم ! ادرار داریم و مدفوع ! جیش یا پی پی !

کی میگ تاپینگ😐😐😐 حداقل تایپینگ بگین ن تاپینگ اصن معنیش چیه

منم خیلی حساس بودم رو تایپینگ

سوال های مرتبط

مامان آریا و جانان مامان آریا و جانان ۷ ماهگی