وای حرف دل منو گفتی حرص میخورم🤣
حرف دلم رو زدی تاپینگ یه ظرفاییه که تو آشپزخونه رستورانا داخلش مواد غذایی می ذارن😂
حالا بعضیا میگن تایپینگ😑😑
خدا خیرت بده منم خیلی حساسم ! یعنی چی بعضی ها کلمات رو یاد ندارن ؟ یا میاد میگه بچم جیش بد نکرده میگم خدایا جیش بد چیه ؟ مگه جیش خوب هم داریم ! ادرار داریم و مدفوع ! جیش یا پی پی !
کی میگ تاپینگ😐😐😐 حداقل تایپینگ بگین ن تاپینگ اصن معنیش چیه
منم خیلی حساس بودم رو تایپینگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.