۱۹ پاسخ

عیب نداره فداسرت

بنده خدا که نمیخواسته بشکنه نباید ناراحت بشی شاید قضا و بلا بوده دل اون آدم نشکنی یه وقتی خدا ازت ناراحت شه، فدای سر خودت و خانواده ات که شکسته شکستنی همینه دیگه برای شکستن

منم همه کارامو کردم شکر خدا
انشالله ب امید خدا زود جنگ تموم بشه سال بعد و ب خوبی و خوشی شروع کنیم
بریم سراغ زایمان

من از ۱۷هفته که خونه مامانم ،استراحت مطلق بودم سرکلاژ کردم ،حوصله هم ندارم عید کسی بیاد خونم😂😂😂پس میمونم خونه مامانم اینا

منم هفته پیش کابینتارو یه دستمال کشیدیم بامامانم درحد رو کاری 😁اتاقارم با مامانم روزی یکیشو تمیز کردیم دیگه امروزم فرشامو بردن بشورن ایشالله تا زایمانم تموم کنم کارارو😑😑

نه والا خونه تکونی نکردم تنهام شوهرمم نیست کمکم کنه

شوهرم و اجی هام همه کارهام رو کردن بالاخره دیروز تموم شد فقط مونده یه گردگیری و جارو قبل زایمان

والا من خونه رو مثل گل کرده بودم. نزدیکی ما یه مرکز نظامی رو زدن، همه جا گرد و خاک شد

هفته پیش مامانمو و خواهرم اومدن تمیز کردن حسابی. فقط مونده دستمال کشیدن مبل ک شوهرم هرروز میگه باشه باشه انجام‌میدم ولی خبری نیست😃

من کارای سبک رو خودم کم کم انجام دادم دیروزم مامانم اومد باهم تموم کردیم ولی هنوزم یه سری کارا مونده خودم میتونم آروم آروم انجام بدم
من عاشق خونه تکونی ام هرسال خودم تنها همه کارامو میکردم امسالم نتونستم بیخیال بشم و انجام ندم 🥹 فقط فرشا رو گذاشتم قبل زایمان بدم قالیشویی

منم کمکی گرفتم ولی نمیدونم چرا نیومد، دیگه خودمو همسرم کارها رو انجام دادیم البته بیشتر همسرم

من فردا مامانم میاد با اقام تمیزکاری کنن
انشالله بسلامتی زایمون کنیم هممون

من هیچ کاری نکردم حسش نیست

قضا بلا بوده در شده😂
همسرم کمک کرد کم کم کابینت ها و کمد ها رو مرتب کردیم
خیلی سنگین انجام ندادم در حد از سر وا کردن😅

اره همسرم همه کارا رو انجام دادم

نه منکه از اول جنگ اومدم خونه بابام اینقدر کلافم که نگو تنها کاری که کردم رو تختیمو رو تشک تختمونو شستم😥😥😥خواهرم میگه اشکال نداره تو که کلا عید میخواستی بیای اینجا کسی هم خونت نمیره حالا ان شاالله نی نی به دنیااومد میری کم کم تمیز میکنی..چون من میخواستم واسه زایمانم بیام شهرستان ولی نه از حالا 😥

من هنوز هیچکار نکردم میخام ازامروز کم گم شروع کنم فقط گردگیری کنم...حوصلم ندارم میخام بزارم نزدیک زایماتم انجام بدم همشو

منم ازهمین میترسم ک خودم تیکه تیکه انجام دادم

اره من خودم و مامانم و ابجیم همه کارامونو کردیم یه سری کارام موند همسرم طفلی انجام داد مثل مبل دستمال کشیدن و فرش 🤭🤭

سوال های مرتبط